Vereenvoudig uw administratie dankzij onze nieuwe facturatietool!

//Vereenvoudig uw administratie dankzij onze nieuwe facturatietool!

Vereenvoudig uw administratie dankzij onze nieuwe facturatietool!

Beste klant,

Op vandaag werken veel ondernemers via een template in Excel om offertes en verkoopfacturen op te maken. Echter: dit brengt veel administratief werk met zich mee, manuele opvolging, mogelijkheid tot fouten, enz. Kortom: tijdverlies.

Wij willen u helpen om dit efficiënter te kunnen beheren zodat u tijd kan besparen en u zich kan concentreren op uw corebusiness. Bovendien heeft u ook de zekerheid en de geruststelling dat de facturen correct opgesteld zijn.

Bijkomende voordeel is dat de opvolging nadien veel vlotter kan verlopen en er eenvoudiger overzichten en statistieken kunnen gemaakt worden.

Dankzij onze facturatietool kan u op een eenvoudige en snelle manier een overzichtelijke factuur of offerte opstellen en versturen. Maak en verzend de offertes en facturen in uw eigen huisstijl en beheer de status moeiteloos.

Naast het opmaken van offertes en facturen kan u eveneens uw klanten beheren, projecten beheren alsook uren registeren; dit allemaal in één en dezelfde tool. Uw administratieve taken worden dus voor een groot deel overgenomen dankzij deze tool.

Uw facturen en offertes kunnen eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden en kunnen zelfs doorgestuurd worden naar ons boekhoudpakket. Op die manier kunnen wij u op de hoogte brengen van uw openstaande klanten en hoeft u dit zelf niet meer manueel op te volgen of te wachten tot wij alles verwerkt hebben.

Vanaf dit najaar willen wij u ook bijstaan in de opvolging van uw openstaande klanten. Concreet betekent het dat wij instaan voor het versturen van de rappels en de opvolging van de inning van uw openstaande facturen. Uiteraard zullen wij u hier in een later stadium graag meer info over geven.

Graag willen wij U alvast uitnodigen voor een ontbijtsessie waar alle functies uitgelegd worden en er een uitgebreide demo zal worden gegeven van de facturatietool.

 

Deze ontbijtsessie gaat door op 28 juni 2018 bij ons op kantoor.

Ontvangst start om 7u30, de infosessie zelf start om 8u. Het einde is voorzien rond 10u30.

Graag uw aanwezigheid bevestigen vóór 15 juni 2018.

 

Alvast bedankt en hopelijk tot dan!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Sofie, Stefaan en het volledige Persona-team

2018-06-08T13:16:01+00:00 5 juni 2018|